Duit Internet

Wednesday, August 19, 2009

Hindar bau...

BAGI memastikan badan terhindar daripada bau kurang menyenangkan, penggunaan deodoran dan kolon adalah jawapan terbaik. Di pasaran, pelbagai jenis dan jenama deodoran mampu membantu lelaki mengatasi masalah bau badan.

Selain jenis stik, krim, semburan dan bebola, deodoran tampil dengan pelbagai kandungan bagi membolehkan penggunanya merasa selesa. Biarpun terdedah dengan persekitaran dan aktif sepanjang hari, deodoran mampu menjadikan lelaki lebih berkeyakinan.

Bagi yang menggemari deodoran jenis krim, Kiehl's Superbly Efficient Anti Perspirant & Deodorant Cream adalah pilihan terbaik. Produk ini dikatakan mampu melindungi masalah bau badan selama 24 jam.

Tidak sekadar menjadikan badan lebih segar dan wangi, deodoran jenis krim ini membolehkan kulit menjadi lebih lembut dan tidak meninggalkan sebarang kesan pada pakaian seperti produk lain.

Biotherm Homme Day Control Deodorant Roll-On pula boleh menjadi alternatif jejaka yang menggemari deodorant bebola. Biarpun lebih banyak deodoran jenis stik dipasarkan, penggemar deodoran bebola ada alasan tersendiri memilih produk ini. Apa kata anda mencubanya?

Tidak sekadar memiliki aroma pewangi, stik deodoran Emporio Armani Diamonds for Men juga bebas kandungan alkohol untuk jejaka muslim. Umpama menyembur parfum, begitulah yang dirasa jejaka yang menggunakan produk ini.

Bagi lelaki yang tidak mempunyai masalah bau badan tetapi mahu menggunakan deodoran, stik deodoran Acqua Di Gio mungkin menjadi pilihan terbaik. Produk ini juga bebas alkohol.

Jenama Ralph Lauren pula tampil dengan pelbagai deodoran berkonsepkan haruman. Ralph Lauren Polo Blue Vitamin Enriched, Ralph Lauren Polo Black dan Ralph Lauren Romance Men - masing-masing bebas alkohol dan memiliki haruman menyegarkan.